Bot & bättring

Nu ska jag bli rumsren igen.. Tror att jag i mellanläget mellan tristess och galen överenergisk eufori snubblade ner i ett smått omoraliskt träsk där könsord och kroppsvätskor fick en plats i rampljuset som dom inte behöver. Åtminstone inte från mej..

Om jag istället berättar att jag idag köpt aktier, plockat kantareller som jag sedan förvällt, och nu ska frysa in, så hoppas jag att Ni återupprättar den eventuella status jag hade innan, dvs den som iofs inte uttrycker särskilt många smartheter, men som ändå förhåller sej någorlunda barnrumpslen i valet av språkbruk och aktiviteter.. Jag är trots allt en relativt vuxen, hyfsat normal, människa (vad det nu innebär i vårt fördomsuppbyggda samhälle).
För att ytterligare visa på mitt välartade och nerkammade förhållningssätt gentemot omvärlden så får ni, i förtroende, veta att jag ska tvätta en maskin vittvätt.. Det går så mycket lakan nuförtiden.. Tack för eder uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0