Fånigt glad

Är det ok att vara glad utan anledning ?? Är det godkänt att gå omkring med ett litet leende på läpparna utan att fatta nånting ?? Om jag inte visste att jag inte är kär skulle jag tro att jag är det. Om jag inte visste att jag inte vunnit på lotto, triss, trav eller nåt annat, så skulle jag tro det också.. Men inget har hänt !!
Jag bara sitter här, lite fånigt glad helt enkelt.. Det började för en vecka sen och har stegvis ökat.. Gladlyntheten känns lite halvt främmande.. Det är ju bara drygt en vecka sen jag hade värsta depressionen.. Konstigt.. Börjar misstänka att jag är manodepressiv, nån light-version...

F.ö så är det ju fredag igen.. Har ställt in Stockholmsresan även den här veckan. Sparar den tills jag behöver en uppmuntran.. På det planet är sej allt likt. Har inte bestämt nånting, håller alla dörrar öppna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0