God morgon..

En ny dag har randats !! En ny dag full med möjligheter.. Som jag känner just nu, då kroppen och intellektet är som en enorm seg geléråtta, så måste jag verkligen mobilisera kraft.. Schemat för dagen är fullspäckat.. Såhär ser dagen ut i stort, är det tänkt iaf..
  • Sopa trappan
  • Dammsuga
  • Olja gångjärnen på ytterdörren
  • Handla frukt
  • Tvätta och dammsuga bilen
  • Montera en tavelram
  • Tvätta bort fågelbajs från fönstret i vardagsrummet
  • Donera hunden till farfar
  • Åka till Ikea
  • Hämta Johan
  • Blanda drinkar
  • Bli trevligt berusad
  • Gå på fest
  • Ha kul
Ambitiöst va !? Dom sista fem punkterna tror jag att jag klarar, men dom nio första är jag mer tveksam till...
Det är nu det börjar.. Tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0