Höst ? Nej tack !

Nu är det igång... Det var inte det lättaste att börja jobba igen.. Mycket nytt, dåligt planerat och min egen lust är väl inte heller på topp.. Men jag irriterar mej lite på hur alla tjatar om att sommaren är slut. Frågor som "minns du sommaren" får mej liksom att frusta av obehag. Det är väl inte nödvändigt att döda det lilla som är kvar av sommaren bara för att man inte har semester längre eller för att skolorna drar igång ?? Eller...?
Tror jag försöker motverka hela skeendet bara för att jag inte vill att hösten ska göra entré än.. Jag vet att den kommer, och det gör vintern också, men jag vill suga på sommarkaramellen ett tag till.. Sådeså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0