Karaktär.. Kanske..

Karaktär är, som den uppmärksamme bloggläsaren säkert redan gissat, inte nån av mina starkare sidor.. Men det kanske låter värre än det är. Karaktären kan vara benhård om det handlar om det som kan kategoriseras som "viktiga" saker. Är det exempelvis ett glas vin, några nävar ostbågar eller sex så faller jag lätt till föga.. Så skedde ikväll, åtminstone vad gäller en av dom tre nämnda.. Min avsikt var, efter alla funderingar om helgen, att ikväll ta det lugnt, softa, läsa, glo på Tv, ta en promenad, men inte dricka vin.. Det funkade sågott som hela kvällen, men efter att ha duschat, klippt tånaglarna, rakat mej osv så tyckte jag nog att någon form av belöning var nödvändig. Tänk så rätt jag hade ! Belöningsförfarandet landade i kallt vitt vin.. Känner mej inte det minsta misslyckad, bara nöjd med mej själv..
En skön känsla
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0