Lasse & Per

Jag har två kamrater, vi kan kalla dom Lasse och Per (eftersom dom heter så).. Dom känner inte varandra, dom är inte homosexuella.. Eller är dom det ? När jag snackade med Lasse på msn igår så frågade han vad jag tycker om killar som bär kjol, inte kilt, utan kjol. Han funderade nämligen på att införskaffa en kjol...
Per har varit i Sthlm och festat några dagar. När vi idag hördes (också msn) så bifogade han en bild från Pride på en lädersnubbe, kallade mej "master" och sa att han var hemma i "garderoben"... Bägge två säger sej vara heterokillar...

Jag undrar: Varför ställs frågor och skickas insinuationer till mej ?? Hmmm.. Jag vet inte !? Är jag som bög mer mottaglig för en viss sorts frågor och skämt ? Finns det ett uppdämt behov hos vissa straighta killar att blotta sina "gränsvärden" eller driver dom bara med mej.. Jag roas iaf av det hela och ser med spänning fram emot ifall Lasse kommer att erövra "den lilla inskränkta" stans gator iklädd kjol och om Per eventuellt lämnar sin garderob iklädd läder och med en förhoppning om en "uppiskning".. Den som lever får se... Mvh.. / Master Magstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0