Makalöst...

Det här är mitt 141:a inlägg på Bloggen.. För mej låter det hisnande !! Det var ju i början på juli som en Gotlandskamrat tyckte att jag borde börja blogga, och det tyckte uppenbarligen jag med, fast jag inte visste om det..

Konstigt... Det märkliga är att från början så spelade det ingen roll hur många som läste, ibland var det 7, ibland 14..
Men ju fler som börjat hitta hit, desto mer bryr jag mej.. Nu spelar det helt plötsligt roll.. det är ju inga "massor" som står på kö, men idag t.ex så har ca 100 pers varit in och sniffat runt, och jag undrar vilka Ni är... Är det okända, kända, är det vänner, ovänner, smartingar, dumjävlar..?? Jag är nöjd och glad, men undrar ändå..
Kul att du kvistade förbi.. Mvh../ Magstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0