Mätt, nöjd & glad.. Nää

Jag skulle vilja skriva att jag är "mätt, nöjd och glad", bara för att det låter så himla bra.. Alla kan förnimma den känslan.. Smaka på det... "Mätt, nöjd och glad".. Mmm..
Men inte faan är jag det inte.. Jag är inte mätt, tvärtom.. Inte särskilt nöjd och inte speciellt glad heller.. För tydlighetens skull så kan jag väl tillägga att jag inte är motsatsen heller (utom vad gäller mätt, jag ÄR alltså hungrig).. Jag kan ju skriva det, utan att mena det, vilket jag också gör.. Märker jag.. Dumt...

Nu är det sagt iaf och jag hoppas, djupt och innerligt, att nån annan känner sej "Mätt, nöjd och glad".. Bara för att det låter mysigt välmående...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0