Naken och barfota

Jag tycker om att vara naken, mest om fötterna, dvs barfota.. Det första jag gör när jag kommer hem, oavsett var jag varit, är att ta av mej sockorna och låta mina kvävda fötter andas. Det har inget att göra med fotsvett eller nåt, det är bara barnsligt skönt att känna mina nakna små tår röra sej fritt och det svala golvet smeka fotsulorna.

Jag tycker om att låta resten av mej också vara naken. Det är inget sexuellt, att jag typ blir kåt på mej själv (bara ibland), utan bara nån slags avskalad frihetskänsla. Häromdagen städade jag naken, utan att tänka på det. Det var först när jag skulle vattna blommorna som jag insåg att hela världen kunde se mej i all min prakt och då blev jag generad över min egen uppenbarelse, skylde mej och började tänka på hur pass pervo jag möjligtvis kan uppfattas.. Pinsamt.. Nu ska jag äta.. Påklädd, men barfota...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0