Pissigt sur...

Förutom mitt deppande (som ju är på upphällning) så har jag gått omkring och varit förbannad.. Bl.a blev jag sur på en fitta till granne som betedde sej snorkigt bara för att jag stod på hennes P-plats och hon fick vänta i 30 sekunder innan jag kunde flytta bilen. Det var första gången vi "talades vid" och jag hoppas innerligt att det var den sista. "Bara för att nån tagit din P-plats behöver ju inte du sno nån annans"  var vad hon yppade samtidigt som hon knappade på mobilen där hon börjat, via min nummerplåt, att ta reda på vem som "stulit" hennes plats.. Idiot !! Jag vet att hon i princip har rätt, men varför bete sej som en sur jävla hagga ?? Så var det med den grannsämjan.. Har i ren protest börjat gå hårdare på golvet (hennes tak) och har vridit upp basen och höjt volymen i stereohögtalarna.. NU SKA HON FÅ, DEN SUBBAN !!

Har varit, och är, surpissig även på min arbetsgivare som förväntar sej att jag ska bryta min semester och börja jobba några dagar tidigare för att dom som inte har semester ska slippa göra mitt jobb !! För helvete... När jag inte är där så är det inte mitt jobb !! Jag får faan lust att kräva ytterligare en veckas semester, vilket jag har rätt till, bara för att jävlas..

Sån är jag ibland.. En sketsur, hämndlysten liten människa som går genom tillvaron full av agressioner, svordomar och ett hätskt humör.. Det kanske man inte tror, men så är det..
Nu ska jag gosa med hunden en stund och svepa en värktablettsdrink...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0