Tick Tack Tick Tack..

Jag brukar ibland höra folk säga att "Tiden går fort när man har roligt".. Ibland hör jag också att "Tiden går fortare ju äldre man blir"... SATAN !!

Veckorna bara "blåser förbi", blev helt paff när någon idag frågade om helgen.. Jag svarade: "Kanske åker till Stockholm eller tar det lugnt. Är bjuden på en fest och till en kompis i Sundsvall.. Får se..".. Denne någon replikerade: "Men, det är ju fredag imorgon !".. Jag trodde det var typ tisdag (tisdag och torsdag börjar ju på samma bokstav).. Såhär har jag det för jämnan. Om jag inte hade min blåa kontorsagenda skulle min värld troligen kantra (som regalskeppet Vasa gjorde på sin jungfruresa i augusti 1628) pga "tidsfel"... Förutom det felet så vill jag aldrig bestämma mej. Håller alla dörrar öppna fram till sista stund innan jag bestämmer mej. Jag vill ju inte tacka "ja" till ex. en fest som jag sedan känner att jag absolut inte vill gå på.. Sådär håller jag på hela tiden... Ständigt denna skenade tid som "ställer till det"...

Jag måste helt enkelt vara äldre än jag tror, och dessutom ha sjutusan så mycket roligare än jag hinner uppfatta.. Så fort går det...

Kommentarer
Postat av: ERICA

håller med dig, tiden går verkligen snabbt ;O

2007-08-30 @ 21:12:56
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0