Fredagigendårå...

Hujedamej.. Nu är jag berusad igen...
Visby är full av brats och jag ska florera mej med uslingarna ifråga..
Nästa anhalt är "Effes" där Tobias Fröberg spelar Niel Young-covers med en kompis ikväll..

Till min stora glädje så är jag BF hela helgen, dvs BrudFri.. Bor ju tillsammans med 2 (!!) arbetskamrater (av det "andra" könet) just nu.. Behöver lite andrum för att inte bli helt odräglig, vilket jag får nu i helgen..

I väntan på tidpunkten för "utgång" sitter jag och messar på msn (bl.a m Andres Esteche som blir "störd" när jag frågar om det går knackigt med karriären..haha) och utbyter meningar med andra tvivelaktiga personer.
Återkommer ev under morrondagen med rapport från kvällen..   VISBY CITY HERE I COME !!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0