Henke / Farsa = Sant !

Det är bra att sånt som händer andra kan "lätta upp" tillvaron när man som jag, pga för lite sömn,snubblar fram som en zombie på söndagshumör, fast det är fredag..

Min kompis Henke och jag skickar sms till varann med jämna mellanrum. Från hans sida så har det på sistone mestadels handlat om att han snart ska bli farsa för första gången.. Nu är det inte längre "snart".. I tisdags såg Celine Tindra Louise dagens ljus. Idag var Henke tillbaka på jorden (något sånär) och kunde kommunicera mera klart.. Henke är en nice kille och jag superglad för hans (och Carinas) skull. Tror han blir en toppenfarsa.

Med det i tankarna så känns snubblandet lite mer hanterbart och lättjefyllt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0