Mat och beslut

Nu när jag tagit beslutet att lämna ön mitt i havet till förmån för fastlandet, så känns det helt ok.. Det kan iofs bero på att alla är så snälla.. Jag kan, min vana trogen, inte låta bli att vara lite misstänksam..
Tycker dom att jag är en nice kille, eller är dom glad att jag åker härifrån ??

Idag blev jag bjuden på lunch (typ hejdå-lunch) av min nya kompis Jonas som åtminstone säger att han tycker det är tråkigt att jag åker. Jag tror honom.. Ikväll är  jag bjuden på middag av en annan kamrat och samma sak imorron, lunch och middag utan att öppna plånboken.. Morrondagens middag bjuder några arbetskamrater på.. Ska bli skoj..

Jag har fortfarande inte bestämt mej för vad jag gör när jag åter har fastlandet under fötterna, men det löser sej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0