Porrmaskot och Stofil

Johan är en smågalen kille.. Johan är en jävligt rolig kille.. Johan kan vara en otroligt arg kille..Han har åsikter om det mesta... Han tränar maniskt och äter oftast totalt fetfri mat. Idag hade han dock, efter träningen (!!) klämt en pizza med oxfilé och bearnaisesås... Hmm..
Vi "snackar" på msn ett antal ggr i veckan. Jag skrattar högt varje gång. Hans svarta humor sitter som en fet jävla smäll i nyllet så gott som varenda gång. Det är befriande..
Oftast snackar vi om det som brukar kallas "livet", ibland om inget alls.. Idag snackade vi bl.a om det där med "träning", om hans ständigt återkommande träningspass och om min vilja, men ofullkomlighet, att "komma igång".

Johan har haft en "gym-flirt", men nu har offret för flirten ifråga försvunnit.. Det kanske kan bero på dom hungriga blickar Johan skickat mot personen i fråga.. Personen/offret går under namnet "Sälen" (pga av sin av sina söta ögon). Frågan är som "Sälen" blivit klubbad (sådär som dom gör m sälar i Norge) eller uteblir från gymmet av helt andra orsaker..

Det här är några utdrag ur hur det kan "låta" när Johan skriver till mej.. Det kan, faktiskt "låta" precis hur som helst...

"Din senila stofil !!"  (när jag inte kom ihåg en grej han skrev i förrgår)

(Jag kommenterar att "sälen" kanske uteblivit fr gymmet pga av Johans hungriga blickar och Johan svarar)
"Min kusin säger att han viftar underdånigt med ögonfransarna och att jag bara sveper omkring som en slaghök. I själva verket är jag inte så svepande och gracil, utan rätt blyg, distanserad men intresserad... Men det syns inte att jag är blyg och nervös, det är huvudsaken det ! Du får hänga med, då kan jag porrklänga på Dej !!"
(hmm.. Jaså..)

"Du kan vara min porrmaskot"  (jo, jag tackar)

"Får du stånd om jag börjar porra mej på gymmet, typ smeker dej och flåsar i örat när jag ska instruera dej vid maskinerna ??"  (med mitt pubertala förhållningssätt till erektioner.. Ja, troligen..)

- Några axplock ur dagens bitterljuva seans på msn.. Imorgon ska vi diskutera Einsteins relativitetsteori, innehållet i Fass samt utbyta recept på variationer i att bereda gröna ärtor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0