Torsdag idag....

Ingen dag är den andra lik... Igår skrev jag ett antal inlägg (lugnt på jobbet), idag är det "fullt upp" med motsatsen som följd, dvs än så länge inte mycket att redovisa.. Kort sen senast:

- Min migrän har börjat återgå till en mer återhållsam tillvaro..
- Kamrat Gunnar funderar på bilbyte..
- Kamrat Johan är på väg till Göteborg.
- Hampus on the road med Andreas.
- En saknad vän hörde av sej igår.. Kändes really nice.. Vissa saknar man mer än andra..
- Jag ska köpa saffran idag. En Gotländsk saffranspannkaka ska födas i mitt kök..
- Det är slut på bensin i bilen. Ska tanka...
- Har träffat artisten/kompisen Tobias Fröberg. Lyssna på hans senaste platta !
- Var tog lunchen vägen ? Har glömt att äta, men har druckit en liter Ramlösa + 4 koppar kaffe.
- Tryffel sägs vara gott, en delikatess.. Har gjort ett reportage om det, men fick jag smaka ? Nej !
- En inbjudan till fest på lördag och pubkväll imorron (fredag) har nått mej.
- Jag har inga strumpor i skorna idag.
- Skrivbordet borde städas.
- Har telefonerat med Charlotte Perelli och Eric Gadd.
- Borde verkligen boka tvättstuga ikväll.

So far so good ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0