Även solen har sina fläckar.....

Söndag.. Känner mej nästan lite misslyckad, besviken på mej själv..
Det är gårdagen som spökar..
Jag menar: Om man sätter upp målsättningar, t o m gör listor (se förra inlägget fr igår) för att ens dag ska förflyta så smärtfritt och välplanerat som möjligt, och sedan går allt över styr.. Är inte det ett litet misslyckande ??

Igår skulle jag t.ex äta middag ensam (garderade iofs med ett "?"), men så blev jag bortbjuden på en synnerligen trevlig middag med trevliga människor, god mat och gott vin.. Hur ska jag förhålla mej till det ?? Blir lite tvehågsen.. Det stämmer ju inte helt med listan.. Hmm.. Hur ska jag bete mej ? Vad ska jag ta mej till ?

Som om det inte räckte med det världsomvälvande misslyckandet.. Jag skulle ju somna halvpackad framför Tv´n, men inte ens det lyckades jag med.. Vågar nästan inte berätta att jag inte träffade Johan och knappt shoppade heller. Köpte ny mobiltelefon, thats it.. Ska försöka lyckas bättre med den här dagen.. Håll tummarna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt liv verkar bestå i "antingen eller"?
Antingen så är du sååå ensam med en flaska eller två.tycker världen är piss, ingen älskar dig.
ELLER så är du på fester/middagar med en himla massa glada människor som bjuder in dig. Är du aldrig mittemellan? eller är det där "white trash" passar in :-)
Kram på dig iaf.

2007-11-18 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0