Frustration

Då var det dax igen.. Jag blir såå trött.. Why ?? Säger bara: Fadde & Linda...

Idag är dom åter på tapeten, eller åtminstone i tidningen.. I Expressen uttalar sej Fadde om den "fantastiska" mamman Linda som han vill ha fyra barn med..


Please.. Bästa kvällstidningar.. Jag bönar och ber. Inget annat verkar ju funka. Måste en helt vanlig läsare som jag, och andra likasinnade, återkommande läsa om dessa värdelösa människor som Linda Rosing och Spybar-Fadde är. Måste dyrbart mediautrymme slösas på Sveriges riksnolla no.1 och hennes korkskruv, och dörrvakt, till man ? Är det inte lite av en förnedring, eller åtminstone en förolämpning av alla läskunniga i landet, att vidhålla att det finns ett läsvärde i Fadde och Rosings aktiviteter ?

Med facit i hand kan man konstatera att den enda bedrift dom lyckats med var när dom var snabbast, en gång i tiden, när det var dax för befruktning. I och med det är dom knappast unika, det är inget speciellt.. Det har vi alla gjort.. Varit först som spermie alltså..

Visst kan man ibland lessna och tycka det är tjatigt att läsa om miljön, om Irak, Iran osv.. Men visst är väl det ändå värdigare nyheter ??

Ursäkta mej, men är det verkligen alltid helt fel och galet att önska livet ur andra människor, eller finns det undantag ?? Bara undrar, det är ju hög tid att skriva en önskelista...



Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra rutet !

2007-11-15 @ 23:02:03
Postat av: Anonym

Du har rätt, men visst är det lite kul att du uppmärksammat vad som skrivits om dem iaf?
Tidningarna lyckas ju med sin affärsidé.
Jag hade ingen aning om detta :-), men så är jag lyckligt ovetande om omvärlden oxå.......
/Ante

2007-11-16 @ 12:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0