Lite dirty

I perioder ser jag mycket film, det betyder i sin tur att jag i andra perioder inte ser så mycket på film.. Under en helt annan period i mitt liv så var jag t o m med i en sån där klubb där man får filmer hemskickade.. Men när "se film-perioderna" krockade med "inte se film-perioderna" så blev det ohållbart och inte särskilt billigt längre...

Igår ringde det på telefonen.. Det var från "Lovefilm"... Blir man inte lite misstänksam när någon ringer från "Lovefilm" ? Känns det inte som om man blivit tagen med fingrarna i kakburken ? "Satan så skämmigt.. Hur faan vet dom att jag ser..hrrmm..vuxenfilmer.."


Sen visar det sej att det har inget med sånna filmer att göra. Det är helt vanliga filmer, med samma hyrkoncept som tidigare men under nytt namn.. Ja ja.. Nappade på erbjudandet och redan idag låg det två filmer (helt vanliga oskyldiga filmer) i brevlådan vid hemkomsten..

"Lovefilm" och "Hotmail"... Får verkligen saker och ting heta vad som helst nuförtiden ?? Vi med snuskig fantasi klagar högljutt i tysthet./ Mvh Hotmale

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0