Skamrunda

Idag har jag gjort det skamliga. Nej, inte visat könet för en grupp skolbarn. Inte heller har jag sjungit med i Tomas Ledin-låtar framför nyktra människor eller burit toppluva med reklam för Norrlands guld.

Jag har varit på Lidl. Detta kan ur mitt perspektiv gott och väl kallas för en skamrunda. Jag gjorde ett s.k "låtsasvarv" genom butiken, liksom smygkollar.. Det är då man ex konstaterar att man kan köpa korvskinn utan innehåll.. Jag fortsatte utan att passera gå, men korvtemat ville inte släppa taget, bleka, smala, julkorvsliknande skapelser log mot mej från hyllorna. Plockade på mej en av dom konstiga korvförpackningarna, en tub kaviar, en paprika och majskakor. Och skorpor. Jag tycker inte ens om skorpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0