Tidig onsdag (jävligt tidig)

Märklig dag idag.. Klev upp klockan 04.45, drog på mej kläderna och tog en lättare joggingtur (!!) innan ett par espresso fick väta min gom.. Den naive läsaren kanske tror att det tidiga uppstigandet har med "mitt nya liv" att göra, men så är inte fallet. Ett reportage med fokus på dom tidiga morrontimmarna var det som fick mej att bryta en del mönster.. Jag var ju tvungen att komma igång..

Onekligen känns det lite som om arbetsdagen snart är slut fast klockan nyss passerat 9. Nu är det tyvärr inte så. Ett antal timmars redigering är det som väntar innan nästa reportage väntar. Då ska jag på Vin & Sprit.. Snacka om att kombinera nytta med nöje.. Passar på att knö in en lunch med kamraten Daniel också..

Återkommer, min vana trogen.. Ta hand om er nu.. Snart är det jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0