Bilgalen..

Jag har hört begreppet "bindgalen", men vet väl inte fullt ut om det är vad det låter som, eller om det är nåt helt annat.. Själv är jag (enligt vänner & kamrater) "bilgalen"..
Det nästan klagas över hur ofta jag byter bil, att dom (mina kamrater) inte vet vad jag har för bil, det är alltid nåt nytt.. Ibland kan jag faktiskt förstå vad dom menar...

Bytte bil senast i april, en bil som jag är väldigt nöjd med. Trots det så hör jag mej själv säga till farbror bilhandlaren som visar en superfräsch Merca att "du kan väl räkna så får vi se"..

Jag blir faan helt nervös när jag hör mej själv säga det. Jag har hört det förr och vet hur det kan sluta.. Så sent som imorse sa jag på däckverkstan (t o m dom märker att jag byter ofta) vid en förfrågan att "nu dröjer det innan jag byter"...  Vad är det för fel på mej ???  Hur blir det ?? Den som lever får se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0