Det blev inte som det var tänkt...

Till att börja med vill jag, än en gång, berätta och erkänna.. Det är jag som rår för det, det är mitt fel att det regnat och i viss mån regnar.. Precis som jag beskrev i ett inlägg bara häromdagen så regnar det ofelbart när jag tvättar bilen..När jag åkte hem från jobbet tyckte jag dom torra vägarna, och den blå himlen med höstsolen, var en perfekt dag för biltvätt, men (som vanligt) hann jag knappt ut ur tvätthallen så föll dom första dropparna.. Ber om ursäkt för det.. Dumstrut på !!

Skulle ha varit på en middag ikväll, en middag "modell större" med förrätt, vin och "hela skiten".. Tandläkarbesöket på eftermiddan satte stopp för det.. Bedövningen vägrade "bita", åtminstone där den skulle.. Trots TRE SPRUTOR !! Hela underkäken "försvann" + halva tungan.. T o m ena örat var bedövat, men inte nerven där borren skulle "karva".. Jag insåg ganska snart att nån middag inte var att tänka på enär tungan troligen skulle förväxlas, och "mixas", med en köttbit alternativt en potatis. Det sluddrande talet, redan innan drinkar, vin och avec, uteslöt konversation och livliga diskussioner.. M a o lika bra att tvätta bilen, åka hem och se regnet falla...
Efter konstaterat faktum var det inget nerköp. Lugn & ro och massa skrivande inför ännu en kurs har hunnits med. Nu väntar ännu ett försök att erövra en natt..

Önskar eder alla den skönhetssömn ni så väl behöver.. G´natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0