Drinkar, överflöd och Timo

Att vakna och inte vara hemma är inte min grej.. När jag vaknar efter en "hård" kväll på stan vill jag helst vara för mej själv, ta dagen i mitt eget tempo och stänga av världen utanför några timmar.. Ännu tydligare blir mina behov när mina "behov" gör sej gällande.. Så var det imorse.. Vaknade "inte hemma" och kistan var inte på sitt bästa humör.. Well everyhopa.. DET ska ni inte behöva ta del av närmare än så..

Som vanligt slank det ner både vin, öl och drinkar i överflöd. Förstår inte var denna omåttlighet kommer ifrån.. Toktrevligt var det iaf, och sent blev det..

Jag måste f.ö hylla Timo Räisänen.. Trots dåligt ljud på konserten så är det så skönt att se en artist som gillar det han gör, som ler, bjuder in och bjuder på sej själv.. Han har ju spelat med Håkan Hellström tidigare och det är typ samma glädje som Håkan har, men mer rock ´n roll och mera tonsäkert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0