I told you I was sick

Jag har ju redan blottat mina hypokondriska drag.. Tänker bl.a på den hudcancer jag deklarerade förra veckan som enligt farbror doktorn var nåt helt annat.. Vill bara (utan att dra det hela alltför långt) visa hur det kan bli om man inte lyssnas på, om man inte tas på allvar av exempelvis sjukvården eller anhöriga.. Se, läs och begrunda: 

image32


Stackars Wille.. Identifieringen är total.. Innan Willes sten visade sej var mina alternativ på den egna stenen: "Han var en livad lax, nu är han gravad" eller "Log och dog"... Domedagen är nära, men onsdag är närmre..



Kommentarer
Postat av: J

Hahahaha. Jag börjar tro du är sjuk. Men inte fysiskt. /Jesse

2007-10-02 @ 18:49:43
Postat av: UB40

här var det mycke snack om död och ett liv som inte synes ha blivit vad bloggaren ville. trist. dags att sänka kraven kanske.

2007-10-02 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0