Kaviar med banan...

Jag trodde inte det var sant.. Satt på msn sådär som jag gör (alldeles för ofta). Min systersom Emil hade som underrubrik/personligt meddelande (eller vad det nu kan heta) "Kalles randiga, med banan"..

Jag log lite för mej själv och tänkte ungefär: "Jahahajajaa.. Kaviar och banan, han är allt bra lustig den där Emil".
Jag som precis har vant mej vid att man tagit bort ett av helgfrukostens allra viktigaste moment, dvs att koka ägg.. Istället har man knölat ihop ägg och kaviar i en tub. Jag gillar det inte..

Idag fick jag, till min förskräckelse, höra att det inte var ett skämt.. DET ÄR SANT !! Kaviar & banan !!! Jag bara undrar: Vem kom med idén ?? Är det NÅN som hört om kombinationen banan & kaviar förr ?? Och viktigast av allt: ÄR DET NÅN SOM SMAKAT ?? Är det nån som ens har tänkt sej smaka, och betala för det ??

Jag är inte en bakåtsträvare, men  banan.. Nää.. Tror den här är mer min melodi..  image46

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det måste va riktigt äckligt ju. :S Banan o kaviar liksom. Vart fick dom den idéen ifrån???

2007-10-09 @ 19:47:28
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Johan

Nån som vågat lita på reklamen; "Den är god, vi lovar"? För att citera en god vän: vad kommer efter banan? Kalles kaviar med filsmak?

2007-10-09 @ 22:25:23
URL: http://wikner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0