Snål-Judas & Triss

Är det Gud som rör om i grytan eller vad ??
Bestämde mej för att ta ut en längre vintersemester. Min "arbetssommar" med ett minimum av ledighet har satt sina spår.. Precis när jag skickat in min ansökan så drabbades jag av den stora frågan: "Lille Mange.. Vad ska du göra på din semester ??"

Oj.. Tänkte inte på det.. Min inneboende "Snål-Judas" började genast tänka ekonomi.. "Vad kostar en resa, vad vill jag se och uppleva osv..". Jag tog den enka utvägen och bestämde mej för att "det löser sej"..

På sätt och vis löste sej problemet, eller fick frågan svaret ganska snabbt.. Jag köpte en Triss-lott, och vann !! Igen.. Ett antal sköna tusenlappar värmer min plånbok..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis. Du kan ta med mej, vi hade ju trevligt sist. ;-) Hälsn. Fredrik

2007-10-17 @ 12:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0