Som man bäddar.........

Försöker fokusera på att det ljusnat, på att det snart är dag igen..
Har sovit grymt dåligt. Svårt att somna, sedan drömmar.. Drömde gång på gång om samma person. Ömsom bra, ömsom dåligt. Kan inte låta bli att undra varför, och om det nånstans finns en connection... Låg personen ifråga och drömde om mej med ? Är det meningen att vi ska ses eller nåt ? Troligen inte, men lite spännande att spekulera i det omedvetna...

Det är iaf fredag idag.. Prestationsångest blandas med känslan av ledighet.. Har som så ofta inte bestämt nånting. På gott och ont lämnar jag alltid ett gäng "bakdörrar" öppna så att jag ska ha alternativ, kunna fly, kunna vara spontan, kunna följa mina känslor... En av mina känslor är att jag borde fly hemmet, ta in på hotell, typ minisemester med en portion lättja i botten. Pratade om det med en god vän som gärna gör mej sällskap..

Innan allt sätts på sin spets så ska det jobbas.. Ja, jävlar vad jag måste tråckla ihop en massa trådar i verksamheten idag. Som man bäddar får man ligga.. Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0