söndag

Jaha.. Söndag.. Vad kan man säga ? Bara att tacka och ta emot, hoppas att nåt spännande händer, eller se till att nåt händer. Vaknade när väckaren ringde klockan 07.55.. Jag kom inte ens ihåg att jag ställt den på ringning, ännu mindre varför... Påpassligt hade jag lämnat Tv´n på (troligen uträknat under rus) och förstod ganska snabbt vad som var anledningen till ringandet: Formel 1 från Kina... En småsjuk böjelse jag har..

Märkte när jag började trassla ut mej ur kuddjungeln att jag mådde knas.. Kände mej som en utfiskad torsk och högra ansiktshalvan var svullen.. Ordet skönhetssömn kändes jävligt långt borta, men vad heter motsatsen ?? Ska nog ta patent på det...
Trots några grader för hög kroppstemperatur lyckades jag kravla mej upp, koka kaffe, umgås med kompisen Lasse som hastigt kikade in, för at sedan åter falla i koma, den här gången i soffan..
I soffan blev jag kvar.. Länge.. Nu väntar en promenad med hunden..

Bättre än såhär blir det inte just nu. Jag återkommer om jordelivet fortfarande är mej tillgängligt lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0