Tröttosegodum

Försökte fixa lite ogjorda grejer i går kväll. Det var lite skrivande, lite tvättsortering, lite fixande i största allmänhet och alldeles för mycket telefonpratande.. Strax efter midnatt satte jag mej vid kökbordet, försökte inta en relativt avslappnand attityd och hållning, och kollade min s.k "kontorsagenda", min livsnödvändiga kalender. Två möten och ett reportageuppdrag var det som uppdagade sej som torsdagssysslor..

Är f.ö jävligt trött på möten. Ibland känns det som om möten är den primära verksamheten inom Sveriges Radio..

Hursomhelst.. Jag vill gärna vara hyfsat utsövd när jag ska diskutera "viktigheter" och ställa smarta (?) frågor. Men tror ni att jag kunde lägga igen mina ljusblå ? Nope! Tror ni jag är utsövd och "på hugget"? Nänämensan ! Tror ni jag kommer att ställa dom "smarta frågorna" idag ? Så sant, så sant.. Troligen inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0