FEG

Mitt i det myckna grubblandet runt än det ena, än det andra, så får jag ett sms.. Jag känner inte igen numret och öppnar meddelandet ytterst tveksamt och med stor misstänksamhet.. HJÄLP !! Det är från Max i Sthlm.. Max är snubben som är kompis med en kompis till mej (Markus) och som vill att jag inreder hans lägenhet... Jag har undvikit att prata om uppdraget, jag har gömt det i min egen skalle, det skrämmer mej... Svarar fegt på Max sms: "Är upptagen just nu, vi hörs ikväll".. Jag är inte alls upptagen, bara fjantig..

För att bygga upp självförtroendet och lusten ska jag åka till "Kupolen" i Birsta (Svall) och köpa en soffa jag sett (till en annan kompis)..
Ikväll tar jag beslut.. Men som den hora jag är kommer jag att göra det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0