Fotboll.. Blää..

Det var fotboll på Tv´n häromdagen.. Det är fotboll alldeles för ofta på Tv´n.. Jag tackar gudarna, eller vem man nu ska tacka, för fjärrkontrollen. Tänk att ligga i soffan, utan fjärr, då det är fotboll i rutan och inte orka/kunna kliva upp och byta kanal.. Gaah.. Snacka om tortyr..

Fotboll är verkligen tråkigt.. SKITTRÅKIGT !! Jag vet att jag riskerar både liv & lem genom att "häda" på detta vis, men det är ju bara sanningen.. Jag förstår uppriktigt inte hur fotboll kan vara "världens största sport". Att det kanske kan vara kul att få vara med på plan kan jag iofs (med lite vilja) förstå, men att SE på eländet är inte riktigt friskt !! INGEN kan påstå att det är kul att titta på en fotbollsmatch. Det är ungefär som att säga att det är gott att dricka kiss. Sådeså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0