Ganska trist torsdag

Har varit hemma från mitt "riktiga" jobb ett par dagar.. Delvis beroende på en jobbig förkylning som nu börjar, likt Greta Garbo en gång gjorde, dra sej tillbaka men också beroende på att jag har massa saker ogjorda.. Häromdagen nämnde jag ex mina obetalda räkningar. Detta månadsmoment är avklarat.. Har också en del pappersexercis som har med min firma att göra. Det momentet är också mer eller mindre gjort.. Det känns stabilt !! Har tillsammans med min advokat gått igenom handlingar, skattelagstiftning osv.. Han heter förresten Ekman.. Kan inte bestämma mej för om jag tycker det är ett typiskt advokatefternamn, eller om det får mej att tänka på Gösta Ekman som Papphammar. Som tur är så heter advokaten inte Gösta i förnamn.. Än så länge har han mitt förtroende, advokaten alltså..

För att inte dö i rollen som bloggare så låter jag er ta del av detta relativt ointressanta faktum. Jag längtar faktiskt tills jag kan ägna mina hjärnceller mer tid i form av nåt mera lustfyllt..
Imorgon ska det "riktiga" jobbet få ta plats. Ska även äta lunch med min vän Johan. Ser fram emot det.. Nu ser jag fram emot vad kvällen kanske kan erbjuda.. Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0