Kebabpizza & Cola

Som om det inte vore nog med en sjujävla baksmälla.. Mitt i dekadensen talar mobilen om att det inkommit ett sms. Är det från nån glad kompis, är det en rolig bild, är det en inbjudan till en fest eller en fika ???? NEJ !!!! Det är från Folktandvården som som låter mej veta att 14.10 imorron är det dax för en undersökning... Tack för den !!

Sms´et renderar en titt i min lilla agenda som bara nickar medhållande, och som passar på att informera mej om att jag dessutom ska klippa mej kl 16, träna 17.30 och påbörja den "nyttighetsmeny" som jag skapade en kväll då ivern helt plötsligt hälsade på.. Just nu känns både träning och nyttig mat fjärran från min tankesfär.. Rent demonstrativt så ska jag beställa en kebabpizza och en cola.. Leve fetma, ister och stillasittande !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0