Kreativ process

Märker ni, precis som jag, att mina inlägg nuförtiden ofta är ganska långa, tråkiga och relativt intetsägande.. Om ni inte märkt det så vill jag med all tydlighet påtala det faktum att dom är det.. Nackdelen med att vara i en kreativ process är att kreativiteten inte räcker till allt.. För ett tag sen tyckte jag själv att jag emellanåt "fick till det" och var riktigt underhållande. Dristade mej t o m till att le åt mej själv vid ett eller annat tillfälle.. DÅ var läget sånt att jag la lite lagom med krut på det mesta. NU lägger jag krutet på mitt jobb.. Detta fokuserande på jobbet skapar inte bara brister i tankar till min blogg, det resulterar också ex i ett alltför litet intresse i disk, städning, matlagning osv osv.. Det ser inte sädär överdrivet skojsigt ut här hemma.. Jag ska försöka sprida mina kreativa energier över ett bredare fält, men om jag lyckas eller ej låter jag vara osagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0