På avträdet...

När jag bajsar (jo, jag gör det ibland) så måste jag alltid läsa. Om jag inte läser så funkar det inte. Tror det är nåt knas i samspelet mellan röven och hjärnan..
Om jag inte har en bok, eller tidning, att läsa så söker jag desperat efter nåt annat att läsa på. Det är därför jag ständigt lär mej nya viktiga saker som att "andedräkt" på norksa heter "pust" (fr en tandkrämstub), att hårgel på finska heter "geelillä" och att halsen på en WC-anka-flaska är patenterad..

Idag hade en ny produkt infunnit sej i badrummet. Av den anledningen så vet jag nu att dom där platta, runda, bomullsgrejjerna man baddar ansiktet med heter "bomulls-rondeller". Livet är förunderligt.. Tänk vad man lär sej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0