Röd tröja !!

Jaha.. Som om det inte vore nog jävligt att välja kläder på morgnarna ändå... Från tre olika håll (2 mail + 1 sms) så har det kommit uppmaningar att vi imorgon ska bära röda tröjor för att visa vårt stöd för munkarna i Burma..
Innebär detta att jag, och alla andra, som inte lyckas frambringa en röd t-shirt per automatik utses som icke stödjande, icke humana ??

OM jag skulle lyckas väva, sticka, virka en tröja före avfärden till jobbet imorgon, VEM är det då som talar om för munkarna att jag "är med dom" eller för den Burmesiska juntan att jag minsann tycker att dom är ett gäng skitskallar ?? Jag bara undrar.. Ska faan knyppla en röd tunika (för kallt m t-shirt) bara för den goda sakens skull.. SATAN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0