Slut snus

Rapport: 6 timmar utan nikotin.. 6 timmar sen den sista (?) snusen lämnade min överläpp. Tyckte det gick ganska bra så länge som jag bara låg på rygg i sängen och glodde på nåt helt oprovocerande Tv-program. Men efter en stund började "Kristallen", ni vet galan som ska vara en motsvarighet till den amerikanska Emmy-galan.. Det tog inte många minuter förrän jag blev irriterad på det ena efter det andra, tillslut var jag irriterad på allting !! Jag klev upp och irriterades på hunden, på tröjan i soffan, på smulorna i köket, på dvd´n.... Så där fortsätter det.. Har tryckt in ett tuggummi under läppen i ett desperat försök att lura mej själv att det är en snusjävel, MEN DET FUNKAR INTE !!! Jag är så arg och irriterad att det nog händer nåt snart.. Nåt baserat på ilska, blod, smuts och elakheter av värsta sort.. Försöker dämpa krigsdansen med ett glas vin, men hittills verkar det mest bara öka lusten efter nikotin, men det är onekligen roligare att vara irriterad och samtidigt lite skönt berusad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0