T som i torsdag eller torv

Vaknar och konstaterar att det är sol ute idag.. Jag hade klarat mej utan den, solen alltså.. Solen har förmågan att tydliggöra hur dammigt, smuligt och hårigt det kan vara i ett hem. Mitt hem !!
Eftersom jag inom en timme drar iväg ett par dagar, dvs lämnar hemmet för "arbete på annan ort", så hade det varit ganska skönt att åka iväg och åtminstone haft en känsla av att jag så småningom kommer tillbaka till ett trevligt hem, ett ganska städat hem.. Men så är det inte !

Nu ska jag kisa med ögonen, raka bort allt hår på hunden och döda alla bagare så har jag tagit ett första steg mot en mindre hårig och smulig värld.... Önskar er en fin torsdag...

Kommentarer
Postat av: Kev

Kuuul. Önskar dej detsamma. // Kev

2007-09-20 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0