Tokstressad

Det är det man kan kalla för "kräksvarning" just nu.. Ibland spelar det ingen roll att jag t.ex tjänar extra pluring, dvs pengar.. Det är faan inte kul när den kreativa sidan dränks i det som kallas för "negativ stress". Just nu är det löjligt mycket att göra. Mitt ordinarie jobb tarvar kraft och tid, mer än på mycket länge.. Utöver det så har jag mina "extrajobb" med en del föreläsningar, kurser och konferencierjobb.. Funderar onekligen på att ta en "time out", ta semester (eftersom jag inte hann med det under sommaren), boka en resa och bara dra iväg nånstans. Förmodar att min pliktkänsla, lojalitet för arbetsgivaren osv, kommer att sätta stopp för dom tankebanorna...

Nu väntar tre redigeringsprojekt, bokningar av kommande reportage, och i slutet på veckan, jobb i såväl Göteborg som Stockholm. Har f.n inte en aning om hur det ska lösa sej.. Uj uj.. Tyck lite synd om mej  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0