En helg att minnas

Äntligen måndag... Det må låta som nåt konstruerat, men icke (trots vedermödor)!!
Har haft det som, utan tvekan, kan kallas för en bra helg. Jag har nämligen knappt gjort ett enda dugg. Om det inte vore för den där jävla Jante hade allt varit perfekt, men tyvärr så "Jantas" det hit och dit, vilket betyder att samvetet inte tillåter att jag njuter fullt ut. "Jag borde göra nåt" maler i skallen.

Nu lät jag Jante, mer eller mindre iaf, falla i glömska. Jag låg mest utslagen (flyttade mej mellan sängen och soffan) men det känns ändå bra att det är måndag så att Jante-jäveln håller käften, totalt!!

"Monday, monday. So good to me" (sjunger en gammal hit av The Mamas & the papas)
Men bara nästan "good" (se nästa inlägg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0