För att jag vill. Inget annat.

Jag jobbar febrilt med att försöka komma på argument för att köpa en Lexus.
En guldfärgad Lexus med 6-växlad låda och 6-cylindrig motor. Förstås. Den jag försöker övertala är mig själv. Det går ömsom hyfsat bra, ömsom går det pruttdåligt. Mest pruttdåligt. Priset är ganska saftigt, jättesaftigt. Ingen vettig människa, som redan har en really najs bil (som inköptes för bara 6 månader sen) behöver en Lexus. Egentligen.

Jag sitter och försöker skriva argument på en lapp, typ plus och minus. Det har inte blivit så många än. I alla fall inte så många som håller för en närmre granskning. "För att jag vill" är det som känns bäst hittills och då är det illa. Skitilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0