Hade inget annat att göra

- Fick det här från en kompis via mail. I brist på annat så...

Tio första

Första bästa kompis: Lars Wiklund. Vi umgås än idag.
Första bil: Farsan köpte en Audi 80, 74:a, för 4000 spänn. All rost var övertejpad med klistermärken. Sålde den till syrran efter ett tag.
Första kärlek: Oj, minns inte. Men Elisabeth Lundmark ligger bra till. Jag var typ 3.
Första husdjur: Hamiltonstövaren Roija.
Första semester: Lär ha varit Gotland. Eller kanske Norrbotten. Första chartern
gick till Ibiza (m Lars E).
Första jobb: Sålde Sundsvalls Tidning med min kompis Per på söndagarna.
Första köpta skiva: Minns inte, men tror det var typ "Sweet - Fanny Adams"
Första riktiga, riktiga kärlek: Hmm.. David. (trodde jag iaf)
Första piercing: Fick ett fiskdrag genom ett finger en gång. Räknas det?
Första konsert: Janne Schaffer i gympasalen på skolan i 5:an.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Rött vin igår kväll. En flaska Papa Luna Garnacha 2005 .
Senaste bilfärd: Från jobbet till mitt hem.
Senaste filmen du såg: "Plan 9 from outer space" fr -58. Säger bara: Oj oj oj.
Senaste ringda telefonsamtal: Till Håkan N klockan17.23
Senaste bubbelbadet: 3 veckor sen i Sundsvall.
Senaste spelade cd: Veronica Maggios nya.
Senaste kyss: Två veckor sen. Senaste "ärliga" kyss.. Hmm.. Long time ago.
Senaste gången du grät: Snörvlar i tid och otid. Släng dej i väggen Helena Bergström.
Senaste måltiden: Ärtsoppa m skånsk senap, hårdbröd, lagrad prästost, Lätta och vatten.

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Det har hänt..
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär, men nyfiken och intresserad.
Fastnat med blicken i någons urringning: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Oh yes
Haft ett one night stand: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: På något sätt har jag alltid menat det.
Busringt till någon: Ja. I förrgår. Till Peter W. Öppningsfrasen var: "Det är Gud som ringer".

Sju saker du har på dig just nu
1. Svarta strumpor.
2. Adidas "mjukisbrallor"
3. Randig långärmad t-shirt.
4. Glasögon
5. Silverhalsband (Efva Attling)
6. Vita kalllingar
7. Ett nyckelband m Homer Simpson på.

Sex saker du gjort idag
1. Svurit över att jag glömt ladda iPoden
2. Intervjuat Amit Paul från A-Teens (numer solo)
3. Gnällt på "frukostansvarig" på jobbet som inte fyller på kaffeautomaten.
4. Suttit på balkongen
5. Tvättat bilen
6. "Bytt ord" med Johan W, Jörgen och Madde på msn.

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Min hund Frank (att kalla honom "sak" är kanske inte helt rätt, men fatta...)
2. Min laptop
3. Min Ipod
4. Min mobil
5. Min bil

Fyra personer du kan berätta allt för
Har ingen sån person.

Tre val

Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör
1. Lära mej slappna av utan att ha dåligt samvete.
2. Bli lycklig

En sak du ångrar
It all happens for a reason (I hope)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0