B 52´s

Idag är en bra dag. Jag vet inte varför. Det spritter i benen.

Jag åker till jobbet och kommer på mej själv med att hoppa i sätet till B52´s.
Får ett sms från Jonas. Mer hoppande. Jag blir omkörd av en snubbe.
Han tittar på mej som om jag vore galen. Det är nog så det är.
Blodet pumpar och jag skiter i alla som vill mej illa (jaa, det är säkert nån).
Idag låter jag dem inte ta i mej.
Inte dra ner mej.
Just try.
Jag snubblar ur bilen.
Det blir nog en bra dag. Imorron är det kanske du som hoppar i sätet.
Jag hoppas och dansar lite till ifall det är ok med dej.
Lyssna så förstår du varför. (-89) Nu (-08)


Kommentarer
Postat av: Samuel

Jag minns Love shack, men inte att dom fortfarande är i farten. Intressant. Kul.

2008-08-14 @ 11:04:02
Postat av: Ullis

Helt ny bekantskap för mej. Vicket sväng!!

2008-08-14 @ 11:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0