Den lilla staden vid havet - Hemma

Jag konstaterar, precis som en bloggkompis, att det är nog inte är så mycket bevänt med mitt liv på hemmaplan. Minisemestern blev av och i samma sekund jag ankom kungliga hufvudstaden så glömde (?) jag bloggandet, trots att jag inte bara kånkat med mej hela klädgarderoben, utan även min laptop.

Nu är ordningen återställd. Jag är hemma och tillbaka i bloggandets illustra lilla värld. Men trots att någon kanske läser mellan raderna att jag är missnöjd med att vara  hemma så är det inte så. Känslan av att vara hemma igen är  barnsligt skön. Tvättmaskinen går för högtryck. Home sweet home. Eller som det också kan heta, såhär dagarna efter Europride, Homo sweet homo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0