Hope

Jag har ju snackat en del om foto.
Har t o m försökt skapa en vana att ta med kameran överallt.
Men särskilt många bilder har det inte blivit.

Jag nämnde min kamrat Kristofer i ett tidigare inlägg. Han är fotograf och
en otroligt nice snubbe. Han har fotograferat massor med objekt och är
nästan löjligt begåvad. Vid ett tillfälle besökte jag hans ateljé. Mitt bland all
bråte i ett rum hittade jag en bild som etsade sej fast i mitt minne och sinne.

Det sägs att en bild säger mer än tusen ord. Det stämmer. Ibland.
Så enkel. Så bra. Me like.


Foto: Kristofer Lönnå

Kommentarer
Postat av: LottaB

Jag stämmer in. Bilden säger en del. Jättefin!

2008-08-22 @ 16:17:03
Postat av: Fredrik

Kolla in flickans blick. Ganska enkel men attans bra.

2008-08-24 @ 11:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0