Kanon med Canon

Jag har en ny kamrat. En silvrig mackapär med megapixlar.
Med orden (typ)"här får du för att du är en bra vän" överräcktes till mej en digitalkamera!!
Jag har beklagat mej över att jag inte fotar nåt nuförtiden. Det här visar att det ibland
lönar sej att klaga. Men nånstans så blir jag stressad när jag tänker på att jag kanske
måste ge liknande gåvor till dom som jag tycker är bra vänner...
Men tack iaf. Jag är både tacksam och glad. Förståss.

Det finns iofs en risk att digitalkameran hamnar i samma låda eller skåp som den icke
digitala kollegan, men vetskapen om att den finns där, redo att föreviga tillfällen i livet
glädjer mej oerhört mycket. Jag ska inom en snar framtid berika bloggvärlden med
fler bilder än hittills. Men varning: Fototalangen är densamma som förr = Noll.


Kommentarer
Postat av: Ulrika Forsberg

Du måste ju vara en vän av en särskild sort.

2008-08-11 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0