Dinner at Magstars

Det är förkastligt med alkohol. Ibland.
Jag var på fest häromkvällen. Jag träffade kamrater och bekanta. Fattar inte att så många var på dessa breddgrader samtidigt, med tanke på att dom flesta inte ens har släkt här. En skön känsla att kunna sammanföra alla udda själar samtidigt. Konstigt men really nice. Många av dom har jag inte sett på länge, och det ena ledde till det andra. Kan man lugnt säga...

När jag kom hem försökte jag räkna ut hur många jag bjudit på middag. Det var nämligen det som hände i det groteska  ruset. Det visade sej att jag bjudit in elva personer på middag. Jag har redan fixat lokal för evenemanget ifråga.

Nästa hållplats blir således: Vad lagar man till elva hungriga? Är man smart börjar man laga mat idag. Nåt man kan värma upp lite snyggt när det är dax, men som fortfarande är gott. Det är sommar så grillat ligger ju bra till. Mina tankar går till min paradlammstek med min grekiska sallad magnifico. Hyfsat enkelt, och imponerande gott. Om ingen annan har nåt bättre förslag, vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0