Skallebank och bloggskam

Oj och aj. Hamnade på krogen... Det blev vin. Det blev Sambuca/Baileys. En och annan drink. Det blev slirigt. Ville visa en idé för nån på laptopen. Upptäcker att stället har trådlöst nätverk och börjar kolla mail, skriva på msn och blogga. Tur i oturen så hade jag stängt av mobilen. Allt för att inte fyllemessa. Jag vet att jag låter som en tonåring nu, men jag är numer, ibland, livsfarlig med telefonen i hand i kombination med alkohol.

När jag vaknade i morse, med jordens huvudvärk, satte jag mej raklång i sängen. Bloggade jag på krogen igår? Om vad? H E L V E T E ! Jag sprang (nåja..) ut till vardagsrummet. Som tur var hade jag bara lagt upp en låtjävel.

Det hade kunnat varit mycket värre.
Tro mej. MYCKET värre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken partykille! Laptop på krogen. Va du ensam eller? :-))

2008-08-30 @ 19:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0