Tisdag

Apropå det där med vänner och digitalkameror.
Jag börjar med det senare.

Jag vet att jag låter löjligt exalterad med tanke på resultatet.
Men jag är barnsligt förtjust över att äntligen ha en kamera.
Med tanke på min bristfälliga talang som fotograf så är det
en lycka att kunna knäppa hur många bilder som helst utan
att behöva tänka på framkallningskostnad. Dessutom kan jag
radera. Vilket jag gör. Jag hoppas vid gudarna att min kamrat
Kristofer, som är en otroligt duktig professionell fotograf, inte
bryr sej om min blogg och resultatet av mitt "plåtande".

Ang. vänner. En av dom bästa kommer hit över dagen. Madde.
Det ska bli nice. Vi skrattar mycket tillsammans. Hahaha.. Typ.

F ö så tror jag att jag börjar jobba imorgon. Det känns som om
det börjar bli dax för det. Typ "ta tjuren vid hornen". Kanske...
En sak till: Har försökt att se på OS flera gånger sen igårkväll,
eftersom jag inte gjort det. Vill ju hänga med liksom.
Är det verkligen bara boxning dom tävlar i?? Tråk...

Kommentarer
Postat av: Carl-Fredric N.

OS ia da shit. Bättre då att vara med vänner. Bra blogg. Ha en bra dag.

2008-08-12 @ 11:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0